24. 7. 2014

šatkylevně.cz



Ahoj.
Dnes vám chcem napísať o jednej mojej tzv. závislosti :) Už dlhé roky som vyťažená na slnečné okuliare, šatky a šály. Keď som na nete našla stránku http://www.satkylevne.cz/ doslova mi padla sánka dolu :D Toľko krásnych šatiek, šálov a okuliarov. Napísala som im mail či by nemali záujem o spoluprácu a keď odpísali že áno  tak som skákala meter dvadsať. Ťažší bol ale výber. Nakoniec som si vybrala šatku, šál a okuliare. Všetko pestrofarebne. Prvá vec ktorá ma prekvapila bola dodacia doba, do 3dní som mala balíček doma.



 Hneď po otvorení ma ohromila krásna vôňa šálu. Asi 5minút som ho ovoniavala J Šatka, okuliare a letáčik boli krásne zabalené. A teraz pár fotiek a popisov čo vlastne mám :)

Ako prvé tu mám slnečné okuliare


Sú väčšie čo mi dosť vyhovuje :) Majú krásnu čierno zlatú farbu, takže sa hodia ako do športového tak aj do elegantného outfitu.

Ďalej tu mám krásny XL štvorcový šál 


Je z úžasného materiálu takže sa hodí v akomkoľvek ročnom období :) Nádherne hrá farbami takže oživí aj nudní outfit.

Nakoľko sa blíži zima tak som si vybrala aj pestrofarebný pletený "rukáv" na krk





Mám na zimu obyčajní čierni kabát tak som potrebovala šál ktorý by ho oživil :) A ten som aj našla. Je dokonalí, krásni, teplí a pestrofarebný. Momentálne ale nieje na sklade, na stránke ale majú veľa iných nádherních šálov :)

Ďalšia s vecí ktorá ma prekvapila je že ku každej objednávke dostanete lístok kďe je písané, že pokiaľ nieste spokojní s tovarom môžete ho vrátiť. Je pribalená aj nálepka zo spätnou adresou. 

 A vy máte nejaké obľúbené šatky? Budem rada za každý komentár.
Zatiaľ Pá. 

2 komentáre:

  1. Všechno to vypadá užasně, krásně barevné!:) A gratuluju ke spolupráci:))

    http://purplepineap.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. zvyešok textu mi ukazuje čudne znaky tak neviem či je chyba iba u mna ale šatky su super :)
    bola by som rada keby si sa zapojila do mojej giveaway o šaty a voňavku http://fashion-paradis.blogspot.sk/2014/07/summer-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...