2. 2. 2015

Dievčatko a bubák :)



Ahoj

Čo chvíľa tu máme Valentín a ak ste s tých ktorý ho zo svojou polovičkou oslavujú tak sa môžete tešiť na sériu článkov s nápadmi na valentínske darčeky.



Ak chcete byť originálny tak vám odporúčam tričko, vankúš alebo hrnček zo svojou fotkou. Dnes vám chcem predstaviť e-shop ktorý sa takýmito vecami zaoberá. Určite veľa z vás pozná český e-shop T-shock. Je to stránka ktorá sa zaoberá potlačou ktorý si zvolíte vy sami alebo ak nemáte originálne nápady tak si môžete vybrať z kategórií ktoré nájdete na stránke. Myslím si že takýmto tričkom či už s vašou spoločnou fotkou alebo vtipným obrázkom nič nepokazíte.
 

No a teraz vám ukážem moje tričko.







Ja som si vybrala tričko s názvom Dievčatko a bubák. Na výber je z 18 farieb, 4 veľkostí a 32 kategórií od pánskych tričiek a mikín cez dámske až po detské . Ja mám dámske O Classic, veľkosť L a farbu fialovú. Na prvý pohľad sa mi zdalo tričko krátke, ale opak je pravdou. Sadlo mi ako uliate. Má príjemný materiál a skvelý strih.

O tričku si môžete prečítať:  Aj dobré dievčatká majú temnú stránku. Presne to zobrazuje toto tričko. Ale po pravde si povieme – každé dobre dievča s kúskom diabla v tele je predsa pre muža viac príťažlivá. 

Cena je 349kč teda 12, 28€.

Na tomto e-shope sa mi páči naozaj široký výber sortimentu. Myslím si že si tam každý nájde to čo hľadá. Doba dodania je 3 – 5 pracovných dní

Máte skúsenosť s týmto e-shopom? Alebo radšej nakupujete zo slovenských stránok? Určite vám ešte prinesiem zopár nápadov do Valentína. Tak sa máte na čo tešit :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...