12. 2. 2015

Termotaška



Ahoj

 Dnes vám prinášam článok o termotaške zo stránky poštovnezdarma






Veľa z vás má určite rado v lete studené a v zime teplé jedlo. Hlavne ak chodíte do práce a nestíhate sa doma najesť alebo chcete ísť niekde na piknik a nechcete aby sa vám jedlo pokazilo. Ak nosievate väčšiu kabelku alebo batoh tak to je ideálne pre vás. 



O termotaške si môžete prečítať: Táto praktická taška v teplom počasí uchová Vaše jedlo a nápoje príjemne vychladené. Naopak v zime udrží jedlo teplé.

Na výber máte zo 6 farieb a to tmavo modrá, tmavo červená, svetlo modrá, ružová, červená a fialová.
Rozmery: 21x8x24 cm
Materiál: nylon
Vnútorná časť vyplnená termoizolačným materiálom.
Cena: 8,51€





Ja som dostala termotašku tmavomodrej farby. Páči sa mi na nej logo. Jediná vec ktorá mi na nej nevyhovuje je zips trošku sa „zadrháva“ ale nie je to nič hrozné. Už sa teším na leto keď budem chodiť na výlety a využijem ju :)

A čo vy? Máte termotašky alebo by ste ich len chceli vyskúšať? Určite vám ich odporúčam.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...