6. 2. 2015

Radosť si treba robiť :)



Ahoj.

Mávate aj vy taký ten pocit že vás nič nebaví, nič sa vám nepáči a nič nedarí? Určite už veľa z vás si chcelo niečo kúpiť, zháňali ste to ale nemohli ste nikde zohnať tú konkrétnu vec. Ja osobne som veľký milovník hodiniek a aj keď ich mám doma niekoľko tak mi stále nejaké chýbajú. Vždy sa snažím pozerať a hľadať predajne kde si môžem kúpiť originálny šperk bez toho aby ho mala každá druhá. 

 

Pri tomto hľadaní som natrafila na facebookovú stránku LussyShopping. Táto stránka funguje od začiatku tohto roku. Zatiaľ majú menší výber ale keď som sa ich pýtala či budú rozširovať sortiment tak odpoveď bola samozrejme áno. Najskôr ma zaujali ich náušnice sú naozaj krásne, lenže potom som zbadala hodinky. 






Po pravde bola to láska na prvý pohľad. Majú biely remienok, ciferník je zlatej farby, číslice sú rímske. V strede je krásny modro-fialovo-ružový motýľ a všetko to dopĺňajú srdiečka ktoré vo svetle menia farbu. Suma je len 6,90€.

Túto stránku vám určite odporúčam lajknúť ak chcete mať krásnu bižutériu za rozumné ceny. Dúfam že vám ešte o tejto stránke napíšem. A čo vy? Máte nejakú obľúbenú facebookovú stránku na ktorej nakupujete? Nabudúce sa vám hlásim s recenziou na kozmetiku tak sa máte na čo tešiť. :)

  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...