15. 2. 2017

Kam sa podeli slová ako mám ťa rád, ľúbim ťa či milujem ťa alebo ako sa to všetko začalo

Vítam Vás pri mojom dnešnom článku. Chcem sa zaoberať témou „láska“ a tým ako môj vzťah vznikol. Včera to boli presne 3 roky čo som sa dala dokopy s priateľom. Viem na Valentína je to gýč ale srdcu nerozkážeš.





A ako to všetko vzniklo a prečo téma láska? Dôvod je úplne jednoduchý, stačí otvoriť facebook, google alebo aj obyčajné noviny či ísť len po ulici. Neraz sa mi stalo že som si vypočula rozhovor zhruba 14 ročných dievčat o tom aké sú zamilované alebo ako im niekto zlomil srdce.  Samozrejme aj ja som v ich veku trpela na „zlomené srdce“ no čím som dospievala tak som začala chápať podstatu lásky.

Prešla som si nejedným krátkym vzťahom a neraz som sa obviňovala že za rozchod môžem ja. Až zhruba v 18stke som mala svoj prvý vážny a dlhý vzťah, trval vyše roka a pol. Zo začiatku bolo všetko fajn, myslela som si že je to ten „pravý“. Bola som nesmierne šťastná že ho mám. Po asi 4 mesiacoch však ukázal svoju pravú tvár. Začalo mu vadiť aká som, nesmierne žiarlil na každého s kým som sa rozprávala a hlavne v práci. Po pol roku som sa s ním rozišla. Začal mi písať že sa zmení a ja som mu uverila, zhruba dva mesiace „sekal“ dobrotu a potom to začalo nanovo. No ešte horšie. Vadilo mu ýe sa rozprávam z vlastnou rodinou a všetko ostatné, vtedy nastal druhý rozchod. Pár dní som mu nezdvíhala telefón, no potom mi začala dohovárať mama. Že je dobrý chlapec a že sa zmení. No a ja som neposlúchla vlastné inštinkty a pocity no a dala som mu ďalšiu šancu. Zo začiatku bolo všetko fajn. No po určitom čase prišiel o prácu, zostal na mne závislí. Ja som sa zmenila, začala som o sebe pochybovať, za všetko som vinila seba, zostala som nervózna a stala sa zo mňa tak povediac citová troska. Zabudla som hovoriť svojim blízkym že ich ľúbim a mám rada, prestala som mať rada samú seba. Keď som už myslela že sa asi zrútim (alebo vybuchnem), mi napísal jeden chalan. Zo začiatku som myslela že len popíšeme a bude (pre mnohých to je podvádzanie, no ako môžete podvádzať človeka ktorého ste už nemali ani radi?). Rozpísali sme sa, zistili sme že máme toho neskutočne veľa spoločného (či hudbu alebo aj názory na svet a život) a ani neviem ako začala som mu písať o mojom vzťahu. Potrebovala som sa jednoducho vyrozprávať niekomu kto nás nepoznal a kto mal triezvy pohľad na svet. Pridala som si ho na FB a on mi olajkoval jednu pesničku. Vtedy nastal teror a výsluch hodný FBI. Kto to je? Prečo mi to olajkoval? Ako som si ho dovolila pridať do priateľov? Najlepšie bolo keď môj už ex-priateľ napísal tomu chalanovi nech mi dá pokoj, nech mi nepíše. Vtedy mi praskli nervy a rozišla som sa s ním nadobro. Stále mi písal, aj tomu chalanovi písal že mu ukážem aká som. Po tom rozchode som plakala, nie od ľútosti ale od úľavy. Keď mi dlhšiu dobu nedával pokoj tak ten chalan už môj kamarát navrhol aby sme sa dali do vzťahu na FB aby mi dal pokoj. A po asi dvoch týždňoch aj dal.  S tým kamarátom si píšem do dnes. Vlastne keby len píšeme, ja sa vedľa neho každé ráno prebúdzam. Tvoríme (zatiaľ) takú malú dvojčlennú rodinku. Samozrejme neraz sme sa pohádali. No ja môžem deň čo deň ďakovať bohu že mi ho priplietol do cesty. Pomali ma začal učiť čo to vlastne ten vzťah je, dal mi pocítiť výnimočnosť a jedinečnosť. Naučil ma vážiť si samú seba. Odkedy sme sa dali dokopy denno – denne mi vravel že ma ľúbi a trpezlivo čakal kým mu namiesto odpovede aj ja teba, sama poviem že ho ľúbim a dočkal sa. Snažím sa mu to čo najčastejšie vravieť a aj písať. Robí pre mňa prvé – posledné a stojí pri mne nech sa čokoľvek deje. Robí mi krajšie dni. Celá moja rodina ho má rada. A ja mám zase neskutočne  rada jeho rodinu. Spoločne tvoríme náš svet a domov. Čo chcem však týmto článkom dosiahnuť je aby ste dali v prvom rade na svoje pocity. Nenechajte sa nútiť do niečoho čo Vám je nepríjemné. Ak ste vo vzťahu nespokojní tak si premyslite všetky pre a proti. Hlavne však nezabúdajte svojim blízkym vravieť ako Vám na nich záleží a majte radi sami seba.



Dúfam že sa Vám tento článok páčil. V poslednej dobe som mala chuť takýto článok napísať a tým otvoriť oči aspoň sama sebe a možno aj niekomu z Vás. Snažím sa meniť a byť lepší človek ako som. Pretože je stále na čom pracovať a na konci tohto roka chcem sama povedať že som dosiahla aspoň časť svojich snov a predsavzatí. Opäť sa Vám čo chvíľa budem hlásiť s novým článkom J

Majte sa krásne J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...